שיקום מבנים בסנפלינג

המאפיין המרכזי בכל פרויקט שיקום מבנים הוא הצורך לבצע פעולות שיקום על כל שטח הפנים של מעטפת החוץ במבנה. צורך זה מכתיב צורך נוסף בהקמת תשתית, שתאפשר לעובדים לנוע בחופשיות על פני מעטפת החוץ של המבנה וזאת באמצעות פיגומי זקפים הנפרשים לכל רוחבו וגובהו של המבנה. עבודה עם פיגומים היא עבודה יקרה מאוד, הן בגין עלויות ההשכרה, ההקמה והפירוק והן בגין מגבלות העבודה על גבי הפיגומים, שפוגעות ביעילות ומאריכות את הפרויקט. אבל היום יש כבר אלטרנטיבה ולאלטרנטיבה הזאת קוראים שיקום מבנים בסנפלינג.

מה זה שיקום מבנים ולמה בסנפלינג?

שיקום מבנים הוא תהליך שבמסגרתו מבוצעים תיקונים של פגמים וליקויים בשלד המבנה, בדרך כלל על פני מעטפת החוץ ולעיתים גם לעומק הקרקע/ היסודות. במסגרת פרויקט שיקום מבנים מבוצעות עבודות מגוונות כמו שיקום בטון וברזל, טיח חוץ, צביעת חוץ, תיקון או החלפה של חיפוי חוץ, איטום חיצוני, חיזוקי פלדה ובטון, החלפה ותיקון של מכלולי חוץ (מרפסות, מסתורי כביסה, סורגים, מעקות וכן הלאה) ועוד. שיקום מבנים בסנפלינג הוא למעשה המודל הזול, המהיר והאפקטיבי ביותר להשלמת המשימה בזמן הקצר ביותר, בעלויות הנמוכות ביותר, ביעילות הגבוהה ביותר ובאותה רמה של מקצועיות.

שיקום מבנים בסנפלינג

מי מבצע שיקום מבנים בסנפלינג?

ככלל, כיום נעזרים קבלנים רבים ביכולות הסנפלינג, אם כי מרביתם משתמשים בו באופן מוגבל שלא מביא לידי ביטוי את כלל יתרונותיו בפני הלקוח. לחילופין, את העבודות של שיקום מבנים בסנפלינג נכון יותר לבצע בסיוע חברה המתמחה בחיבור של עולם הבניין והסנפלינג ויודעת לבצע את הפרויקט כולו, מא' ועד ת' באמצעות סנפלינג. במקרה כזה, תוכלו ליהנות מכל יתרונות הסנפלינג במחיר, בלוחות הזמנים ובהיקף המטרד שתחוו לאורך הפרויקט.

חברת אדרנלין היא אחת מהחברות המובילות בישראל בביצוע עבודות בניין, שיפוץ, שימור, ניקוי, תחזוקה וכמובן שיקום מבנים בסנפלינג. כל העבודות מבוצעות על ידי אנשי מקצוע בענף הבניין שגם אוחזים ביכולות מתמחות במלאכת הסנפלינג, וכמובן בליווי מהנדס בניין מוסמך שמפקח על עבודות השיקום ואיכותן. לפרטים נוספים על השירות ולהזמנות, פנו אלינו עוד היום בטלפון 050-3433242.