תיקון קירות חיצוניים

תיקון קיר חיצוני

כשמופיעים סימני רטיבות בתקרת הדירות שבקומת הגג, די ברור שהבעיה היא בגג החיצוני של המבנה ודי ברור שנדרש מהלך של איטום הגג בכדי לסדר את הבעיה. אלא שתופעות דומות יכולות לבוא לידי ביטוי גם כאשר הנזק הוא בקירות החוץ של המבנה, וההשלכות יכולות להופיע על הקירות הפנימיים בכל דירות המבנה. רטיבות, עובש וסדקים הם שלושת הסימנים המרכזיים שמעידים על כך שנדרש תיקון קיר חיצוני במבנה, וזאת כמובן מעבר לסימנים ויזואליים שניתן לראות בעין על גבי קירות החוץ של המבנה (חורים בבטון, ברזל חשוף, סדקים חיצוניים, סימני רטיבות על אריחי החיפוי וכן הלאה).

המורכבות הייחודית של תיקון קירות חיצוניים

בניגוד לכל תיקון שאפשר לחשוב עליו בתוך חלל הפנים של הדירה או הבית, תיקון קיר חיצוני הוא תיקון המבוצע על גבי שטח הפנים של מעטפת החוץ של המבנה, וצריך להתבצע גם כשמדובר בקומת קרקע, אבל גם כשמדובר בקומה חמישית, שישית או קומה שלושים. בכדי לבצע את התיקון, יש לייצר גישה לאזור בו יש לבצע את התיקון ובמקרים רבים מדובר בגישה לכל מעטפת החוץ של המבנה. לשם כך, נעשה שימוש בפיגומים, בעיקר מסוג פיגומי זקפים, אך גם בפיגומים ניידים, מרפסות תלויות ועוד. עלות ההשכרה, ההתקנה והפירוק של פיגומים אלה יכולה להוות בקלות את רכיב העלות המרכזי בפרויקט תיקון קירות חיצוניים במבנה משותף, אבל ישנה דרך חכמה ויעילה לחסוך את העלות הזאת כמעט עד תום – סנפלינג.

תיקון קירות חיצוניים

תיקון קיר חיצוני באמצעות סנפלינג

בשנים האחרונות התרחב הסנפלינג מעולם ספורט האקסטרים, אל עולם הבניין והשיפוצים, ומיושם כיום למגוון רחב של משימות שיפוץ, ניקוי, שימור, שיקום וכמובן תיקון קירות חיצוניים. הסנפלינג אינו דורש ציוד יקר, הוא מהיר מאוד בפרישה ובקיפול שלו והוא מאפשר גישה נוחה ומהירה לכל נקודה על פני מעטפת החוץ של המבנה ללא צורך בפיגומים כלל. בכל סוג של תיקון לקירות החיצוניים במבנה שלכם, אתם בהחלט רוצים לבחון את האפשרות של ביצוע התיקון באמצעות סנפלינג, ולרוב זה בהחלט אפשרי.

חברת אדרנלין מעמידה לרשותכם צוות של אנשי מקצוע מומחים בכל סוגי העבודות של תיקון קירות חיצוניים והכל על טהרת הסנפלינג. איטום, שיפוץ, שימור, שיקום בטון וברזל, ניקוי, חיפוי ותחזוקה כללית – את כל אלה מבצעת עבורכם חברת אדרנלין, בלי פיגומים ובלי עלויות מיותרות. לקבלת פרטים נוספים על שירותי החברה ועל היתרונות של מודל הסנפלינג לביצוע תיקון קיר חיצוני, פנו אלינו עוד היום בטלפון 050-3433242.