תיקון קירות חיצוניים בבית משותף

עבודות שיפוץ בבתים משותפים הן לרוב מורכבות יותר מאשר בבית פרטי, ולא רק בגלל הגודל. בבית משותף עליכם להגיע להסכמה עם כלל הדיירים, על מנת להזמין את איש המקצוע הנדרש ועליכם לבנות מנגנון לטיפול בכל תהליך השיפוץ, כך שייצג את כלל הדיירים אך יתנהל בצורה יעילה מול נותן השירות. תיקון קירות חיצוניים בבית משותף הוא מהלך שיכול להידרש במגוון סיטואציות כמו הופעת סדקים, הופעת פגמי בטון וברזל במעטפת המבנה, צביעת חוץ של המבנה, חידוש טיח חוץ, החלפה או תיקון של חיפוי חוץ, איטום חיצוני למבנה וכן הלאה.

אז איך עושים את זה נכון?

ובכן, אם אתם מעריכים כי נדרש תיקון קיר חיצוני בבניין משותף בו אתם מתגוררים או שבו אתם מחזיקים בדירה בבעלותכם, עליכם לבחון תחילה האם הבעיה מופיעה רק אצלכם או שגם הדיירים האחרים חווים בעיה דומה. אם מדובר בבעיה מערכתית בבניין, הפרויקט כולו יעלה הרבה יותר, אבל העלות לכל דייר תהיה נמוכה יותר מאשר לו הייתם צריכים לבצע את התיקון רק בקירות הדירה שלכם. כנסו אסיפת דיירים, הגיעו להסכמות סביב האחריות ולוחות הזמנים, בקשו הצעות מחיר מכמה גורמים מקצועיים המציעים את השירות של תיקון קירות חיצוניים בבית משותף וקבלו החלטה משותפת עם כלל הדיירים. אם תעשו את כל זה בצורה יעילה, מהירה וישרה, אתם לא צפויים להיתקל בהתנגדויות מיוחדות, שכן נזק בקירות החוץ של המבנה יכול ליצור פגיעה קשה באיכות החיים של כלל הדיירים ולא רק שלכם.

תיקון קירות חיצוניים בבית משותף

מי מבצע תיקון קיר חיצוני בבניין משותף?

ובכן, תיקון קירות חיצוניים בבית משותף הוא שירות גנרי שיכול לכלול בתוכו שורה של פעולות כמו איטום, חיפוי, צביעה, טיח, שיקום, שיפוץ חזית וכן הלאה. מרבית הקבלנים המציעים את השירות, יודעים בדרך כלל לבצע את כל סוגי התיקונים, אבל אתם בהחלט רוצים לוודא את זה מראש. כמו כן, הקפידו לבקש הצעות מחיר מפורטות וסופיות ובצעו השוואת מחירים יעילה בין כולם, לפני שאתם מקבלים החלטה.

חברת אדרנלין היא חברה המספקת מגוון רחב של שירותי תיקון קירות חיצוניים בבית משותף, והכל על טהרת הסנפלינג. הסנפלינג הוא מודל העבודה היעיל, הזול והמהיר ביותר על קירות חוץ, מה שמאפשר לחברה לבצע כל תיקון שנדרש לכם, במחיר נמוך משמעותית ממחירי השוק. לפרטים נוספים והזמנת השירות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 050-3433242.