עבודות גובה במרכז

על עבודות גובה במרכז באמצעות סנפלינג

עם חברת אדרנלין הוותיקה והמוערכת תזכו בעבודות בגובה במרכז בסנפלינג ברמת ביצוע גבוהה ביותר. החברה מספקת עבודות בגובה במרכז לקשת רחבה של צרכים וסוגי מבנים לרבות עבודות ניקיון בגובה, עבודות צביעה ואיטום, עבודות ריתוך, עבודות בחללים מוקפים, הרחקת יונים ועוד.

העבודות מבוצעות בסוגים שונים של מבנים, ביניהם בנייני מגורים, מבני תעשייה, מפעלים, מיכלים, סילו, אנטנות, תרנים, עמודי חשמל וטלפון. כל זאת מבוצע עם כל אישור ורישיון נדרש בהתאם לדרישות החוק ובאופן יעיל, איכותי ובטוח.

אז מהי משמעותן של עבודות בגובה באמצעות סנפלינג? על כך יוסבר להלן.

 

המשמעות של עבודה בגובה

עבודה בגובה הינו מונח כללי המתייחס לכל סוג של עבודה המתקיימת מעל גובה מסוים הקבוע בחוק. מדובר בעבודות הנחשבות בחוק למסוכנות ונדרשות לעמוד בשורה של חוקים, תקנות והוראות. כמו כן, המבצעים עבודות אלו נדרשים בהכשרה נאותה וברישיון, ובפיקוח של מנהלים בעלי הכשרה הולמת.

כך למשל, בתור התחלה עבודה בגובה יש לבצע רק לאחר הכרות עם אזור העבודה על מאפייניו השונים. כמו כן עבודות אלו יש לבצע עם ציוד מתאים ועם נקודת עיגון המספקת תמיכה והגנה בפני נפילות, לצד בולמי נפילה ואמצעי בטיחות שונים כמו רתמות וקסדות.

 

עבודות בגובה בסנפלינג

עבודות בגובה ניתן לבצע באמצעים שונים, למשל בעזרת פיגומים, במות, מנופים וכדומה, כאשר אחד האמצעים היותר יעילים ומבוקשים עבור עבודות בגובה הינו סנפלינג. מדובר בעבודות בגובה המבוצעות בגלישה על ידי צוות מיומן ועם כל ציוד גלישה תקני ומתקדם, המבטיח ביצוע יעיל, בטוח ונוח. כמו כן, הביקוש לסוג זה של עבודות בגובה נובע מרמה גבוהה של נגישות וגמישות עם יכולות להגיע למקומות קשים לגישה. מדובר בעבודות יעילות ביותר החוסכות בזמן, כוח אדם וכסף.

 

מגוון סוגי עבודות בסנפלינג

עבודות בגובה במרכז נדרשות כאמור ברישיון מיוחד לביצוען, כמובן לצד ניסיון ומיומנות של צוות העבודה, ציוד וחומרים מתאימים ואיכותיים. בין היתר, עבודות בגובה באזור המרכז יכולות להיות עבור ניקיון חיצוני של מבנים, קירות, חלונות, שלטים וכדומה. כמו כן הן כוללות מגוון עבודות שיפוץ כמו צביעה, איטום והתקנת מרזבים. בנוסף מדובר בעבודות בחללים מוקפים, הרחקת יונים ועוד.

 

הזמנת עבודות בגובה בצפון

להזמנת עבודות גובה בצפון ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם אדרנלין בטלפונים 3433242- 050 ו- 9592556- 04 או במייל kobixs@gmail.com.