עבודות גובה בסנפלינג איטום

עבודות גובה בסנפלינג איטום

בתוך כל מגוון המשימות שניתן לבצע במסגרת עבודות גובה בסנפלינג איטום היא כנראה המשימה השכיחה ביותר, וכזאת שבה באים יתרונות הסנפלינג לידי ביטוי בצורה המובהקת ביותר. זה נכון שעבודות הסנפלינג התחילו כפתרון יעיל לניקוי חיצוני של חלונות בגורדי שחקים, אבל מאז הלך התחום והתרחב למשימות תחזוקה, בנייה ושיפוץ נוספות במעטפת החוץ של מבנים, ובהן גם ובעיקר, משימות איטום חוץ.

מהן הפעולות המבוצעות במסגרת עבודות איטום?

איטום חוץ נועד לשקם את שכבת האיטום החיצונית של מבנה. איטום המבנה יכול להתבסס על חיפוי חוץ וחומר איטום המיושם בין אריחי החיפוי וסביבם הוא יכול להתבסס על שכבת טיח חוץ וצבע חוץ בהיעדר חיפוי. איטום חוץ כולל גם פעולות איטום נקודתיות במסגרות החלונות, בפינות וקודקודי המבנה, בקו חיבור הקרקע עם קיר המבנה ובכל נקודה בה יכולים לחדור מים אל תוך חלל הפנים של המבנה. פעולות איטום מסוימות יכולות להתמקד גם באיטום אריחי החיפוי עצמם, שבהיעדר שכבת איטום מתאימה, יכולים לספוג כמויות גדולות של מים, לייצר כתמי רטיבות חומים ומכוערים וכמובן לאפשר חלחול של מים אל קירות השלד.

עבודות גובה בסנפלינג איטום

למה דווקא באמצעות סנפלינג?

בכדי לבצע עבודות איטום חוץ, יש ליצור גישה לכל נקודה על פני שטח הפנים של מעטפת החוץ במבנה. אחת הדרכים הנפוצות ביותר ליצירת גישה זו היא הקמת פיגומי זקפים הנפרשים לכל גובהו ורוחבו של המבנה, ועליהם יכולים הפועלים להתנייד ולבצע את פעולות האיטום. אלא שסנפלינג מציע פתרון טוב הרבה יותר, זול יותר, יעיל יותר ומהיר יותר, ומדובר בפערים משמעותיים של זמן ומחיר. למעשה, בתוך הקטגוריה הרחבה של עבודות גובה בסנפלינג איטום הוא תחום שבו ניתן להשיג חיסכון כספי עצום, בעצם הבחירה במודל הסנפלינג.

אחרי שאמרנו את זה, מה שאתם צריכים זה מומחי איטום ולא מומחי סנפלינג. בחברת אדרנלין תוכלו למצוא מומחי איטום מיומנים ומנוסים שגם מתמחים במלאכת הסנפלינג ומסוגלים להציע לכם מגוון רחב של עבודות גובה בסנפלינג איטום הרמטי של המבנה ותהליך עבודה זול וקצר יותר משמעותית ביחס לאלטרנטיבות. לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום בטלפון 050-3433242.