עבודות גובה בסנפלינג

עבודה בגובה סנפלינג

איטום מבנים, ניקוי חלונות ומעטפת חוץ של מבנים, תיקון חיפוי חוץ, שיקום בטון וברזל במעטפת החוץ של המבנה – עבודה בגובה היא חלק בלתי נפרד מפרויקטים של תחזוקה ובנייה ומעבר לסכנה הגלומה בה, היא גם עולה המון כסף וצורכת זמן רב. עלויות ציוד עבודה בגובה, הקמה ופירוק של פיגומים, מורכבות עבודה וגישה על גבי פיגומים, חופש תנועה מוגבל על גבי פיגומים – כל אלה הופכים את העבודות בגובה למרכיב יקר ומסובך בכל פרויקט, אלא אם מדובר במודל של עבודות בגובה בסנפלינג.

היתרונות המובהקים של עבודות גבוה בסנפלינג

סנפלינג היא למעשה טכניקת גלישה על גבי מצוקים ומבנים אנכיים באמצעות חבלים. החיסרון היחיד לכאורה של הסנפלינג לעומת פתרונות אחרים של עבודה בגובה, הוא העובדה שבמקרה של סנפלינג עבודות גובה מבוצעות בכיוון אחד בלבד, מלמעלה כלפי מטה, כשאין אפשרות יעילה לנוע גם בכיוון ההפוך. אלא שבשם חיסרון זה, ניתן ליצור שורה של יתרונות מובהקים אשר הופכים את העבודה בגובה ממשימה קשה, מורכבת ויקרה, למשימה קלילה, מהירה, זולה וגם הרבה יותר חכמה. יתרונות אלה כוללים: ציוד מינימלי וזול מאוד, אין צורך בהקמה ופירוק של פלטפורמות עבודה בגובה, גמישות תנועה מלאה לרוחב המבנה, תנועה מהירה על גבי מעטפת המבנה, רמת בטיחות גבוהה מאוד ושליטה גבוהה במרכיבי הבטיחות, עדיפות תפעולית וכלכלית מובהקת במקרה של עבודות נקודתיות ולא פחות מכך, גם בעבודות נרחבות. למעשה, במקרה של עבודות גובה בסנפלינג שכר הוא מרכיב העלות המשמעותי היחיד ומעבר לו, לא נדרשות הוצאות משמעותיות על ציוד ועבודות הכנה. כמעט בכל מקרה של עבודה בגובה סנפלינג הוא פתרון פשוט יותר, זול יותר, מהיר יותר ונוח יותר, ביחס לכל פתרון עבודה בגובה.

עבודות גובה בסנפלינג

עבודות גובה וסנפלינג – אילו עבודות ניתן לבצע באמצעות סנפלינג?

ובכן, ככלל, למעט עבודות בניית שלד, עבודות גובה וסנפלינג הולכים ביחד כמעט בכל משימת בנייה או שיפוץ של מבנים קיימים. הסנפלינג מתאים במיוחד לעבודות שדורשות פעולה אחידה על פני כל שטח הפנים של מעטפת החוץ של המבנה – איטום מעטפת, ניקוי ושטיפת חלונות, עבודות שיקום בטון וברזל במעטפת המבנה, תיקון, החלפה או התקנה של חיפוי חוץ וכדומה. עבודות גובה וסנפלינג הולכים נהדר יחד גם במקרה של עבודות חוץ נקודתיות בגובה המבנה, וישנן לא מעט עבודות כאלה במסגרת התחזוקה השוטפת של מבנים רבי קומות.

לא משנה איזו עבודה בגובה סנפלינג הוא כנראה הפתרון הטוב ביותר למשימה שאתם צריכים לבצע בגובה, וחברת אדרנלין מציעה לכם צוות עובדים מיומנים ומנוסים, שיבצעו עבורכם כמעט כל עבודה בגובה באמצעות ציוד סנפלינג מתקדם ובטוח ועם התמחות ספציפית בסוג המשימה. לפרטים נוספים על שירותי הסנפלינג של אדרנלין, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 050-3433242.