עבודות גובה בצפון

הבחירה המתבקשת עבור עבודות בגובה בצפון באמצעות סנפלינג

נדרשים לבצע עבודות בגובה בצפון? מחפשים אחר גורם מקצועי מוסמך ומנוסה בתחום המספק שירות יעיל, מהיר ובטוח? כדאי שתצרו קשר עם חברת אדרנלין המספקת שירותי עבודות גובה בצפון בסנפלינג כבר מעל לשני עשורים, ברמות מקצועיות ומיומנות גבוהות ביותר. מדובר בבחירה מתבקשת עבור עבודות בצפון בגובה לאור שורה ארוכה של יתרונות שמספקת חברתנו.

חברה מומלצת, מקצועית ומנוסה

חברתנו מהווה כתובת מבוקשת עבור עבודות גובה בצפון עקב ממספר יתרונות מהותיים:

– כל סוג של עבודה- חברתנו מבצעת מגוון סוגי עבודות בגובה בצפון עם סנפלינג, לרבות עבודות איטום, עבודות צביעה, ניקיון מבנים, עבודות ריצוך בגובה, עבודה בחללים מוקפים, הרחקת יונים ועוד.

– אישורים רישיונות וביטוחים- אנו שמים דגש מיוחד על בטיחות העבודה בגובה על כל מרכיביה. אנו מחזיקים בכל הרישיונות, האישורים והביטוחים הנדרשים לעבודות בגובה, לרבות עבודה בגובה בסנפלינג בבניינים, גולשי מעטפת, חללים מוקפים ובתרנים. כמו כן, יש לנו רישיון לעבודות ריתוך ורישיון הדברה והרחקת יונים.

– ניסיון עשיר- חברתנו פועלת בתחום העבודות בגובה כבר מעל לשני עשורים ויש לנו את כל הניסיון והידע להתמודד עם עבודות ופרויקטים בכל רמת מורכבות, קשיי נגישות ובכל קנה מידה. כמו כן, מאחורינו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים מכל מגזרי וענפי המשק הפרטי, הציבורי, המסחרי והעסקי, כמו בתי זיקוק, חברת חשמל, תנובה, סלקום ועוד.

– כל סוג של מבנה- יש לנו יכולת וכלים לספק מגוון סוגי עבודות בגובה בצפון בסנפלינג עבור סוגים שונים של מבנים לרבות בנייני גורים, בתים פרטיים, מבני תעשיה ומסחר, עמודי תקשורת וחשמל, תרנים, אנטנות, מנופים, מכלים, סילו ועוד.

– יעילות- הניסיון שלנו בתחום מאפשר ביצוע יעיל של עבודות בגובה עם חיסכון מהותי בכסף וזמן, ועם עבודות ידידותיות לסביבה ברמת הפרעה, רעש וזיהום מינימאלית.

 

מגוון סוגי עבודות

כאמור, יש לנו ניסיון, ידע וכלים לביצוע מגוון סוגי עבודות בגובה ברמת מקצועיות גבוהה ביותר עבור כל גודל ומידת מורכבות של פרויקט. כך למשל, אנו מבצעים עבודות איטום עם חומרים איכותיים ומתקדמים כמו סילרים שקופים, חיפויים גמישים וממברנות אטומות. כמו כן יש לנו רישיון לביצוע עבודות ריתוך בגובה עם אמצעים מתאימים לעבודה בחום, לרבות רישיון לריתוכים מתחת למים. בנוסף אנו מספקים הדרכות מקצועיות לעבודה בגובה.

 

הזמנת עבודות בגובה בצפון

להזמנת עבודות גובה בצפון ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם אדרנלין בטלפונים 3433242- 050 ו- 9592556- 04 או במייל

kobixs@gmail.com.