עבודות גובה בקריות

הצורך בעבודות בגובה בקריות

אזור הקריות מהווה סביבה אורבאנית המורכבת מסוגים רבים ושונים של מבנים גבוהים, ביניהם מבני מגורים, מסחר ותעשיה ומוסדות ציבור, כדוגמת רבי קומות, בנייני משרדים, מרכזי מסחר, מפעלים, בתי ספר, מבני ממשל, מכלי תעשיה ועוד. מבנים אלו נדרשים לא אחת לעבודות תחזוקה שונות בגובה, כמו עבודות ניקיון, צביעה, איטום, ריתוך, הרחקת יונים וכדומה.

לצרכים אלו ונוספים של עבודות גבוה בקריות כדאי שתצרו קשר עם חברת אדרנלין.

החברה מספקת קשת רחבה של שירותי עבודות בגובה באמצעות סנפלינג, בכל גודל של פרויקט ובכל רמת מורכבות, החל מעבודות ניקיון בגובה לעבודה על תרנים ועד עבודות בחללים מוקפים.

מתי צריך שירותי עבודות בגובה

שירותי עבודות בגובה בקריות המסופקים על ידי חברתנו נדרשים עבור מגוון צרכים, ביניהם:

– ניקיון – בכדי לשמור על חזות המבנה ועל איכות החיים בו יש צורך לנקותו גם מבחוץ, בדגש על ניקוי בגובה של חלונות עם פעולות של ניקיון מלכלוך והברקה. כמו כן, אחת לתקופה עולה גם הצורך לנקות את קירות המבנה ופרטים נוספים שיש בו כמו שלטים או גופי תאורה.

– עבודות איטום- שירותי סנפלינג בקריות מספקים מענה לצורכי איטום חיצוניים של מבנים, קירות, חלונות וגגות. העבודות כוללות איטום של חורים, סדקים, תפרי בניה וכדומה. הן מבוצעות על ידנו עם חומרי איטום מתקדמים כמו ממברנות אטומות, סילרים שקופים ועוד.

– צביעה בגובה- באמצעות סנפלינג אנו גם צובעים מבנים עם צבעים איכותיים המתאימים לסוגים שונים של משטחים, לרבות מתכות.

– קונסטרוקציה וריתוך בגובה- עבודות בגובה באזור הקריות כוללות גם עבודות קונסטרוקציה וריתוך בגובה, בהתכה או ריתוך מוצקים, וזאת עבור מגוון צרכים ובכל רמת מורכבות.

– חללים מוקפים- עבודות סנפלינג המסופקות על ידנו כוללות גם עבודות מיוחדות,  לרבות עבודה בחללים מוקפים סוגרים באופן חלקי או באופן מלא.

– עבודות נוספות- יש עוד מגוון סוגי עבודות גובה בקריות בסנפלינג. כך לדוגמא, אנו מחזיקים ברישיון מדביר המאפשר לנו לספק שירותי הרחקת יונים ממבנים.

 

הזמנת עבודות גובה בקריות

להזמנת עבודות גובה בקריות ולעוד מידע וייעוץ מקצועי, השאירו פרטיכם באתר של חברתנו או צרו קשר עם אדרנלין בטלפונים 3433242- 050 ו- 9592556- 04 א במייל kobixs@gmail.com.