עבודות גובה חיפה

שירותי סנפלינג לעבודות גובה בחיפה

נדרשים לנקות מבחוץ את חלונות בנין המשרדים שבעיר התחתית? קירות בניין המגורים שלכם באחוזה סובלים מרטיבות ויש לאטמם?  ית הספר התיכון שאתם מנהלים בחיפה חייב צביעה מחדש? כדאי שתזמינו שירותי סנפלינג לעבודות גובה בחיפה המוצעים על ידי חברת אדרנלין, המובילה בתחום.

עבודות בגובה בסנפלינג

עבודות בסנפלינג מספקת אלטרנטיבה בטוחה, משתלמת, חסכונית ויעילה לשיטת מסורתיות עבודה בגובה כמו פיגומים. מדובר בעבודות מקצועיות הנדרשות ברישיון הולם, המבוצעות עם ציוד גלישה מתאים על ידי צוות מיומן. עבודות בסנפלינג מציגות רמה מרשימה של נגישות בגובה ויכולת להגיע למקומות שקשה עד בלתי אפשרי להגיע אליהם באמצעים אחרים. בנוסף, מדובר בשיטת עבודה מהירה ויעילה שלא מפריעה לסביבה ואינה מזהמת.

 

חברה ותיקה, מקצועית ומומלצת

הבחירה בנו לעבודות גובה בחיפה תעניק לכם גורם מומלץ, מוסמך, מקצועי ומנוסה בתחום.  חברתנו פועלת בתחום כבר מעל לשני עשורים ומספקת שירותי עבודות גובה לקשת רחבה של צרכים, בכל רמת מורכבות וגודל של פרויקט. לאורך השנים נהנו משירותי חברתנו גורמים רבים בכל הארץ וגם בחיפה, מכל מגזרי המשק, ביניהם חברת החשמל, בתי זיקוק, סלקום, תנובה, קבוצת בזן ועוד.

בין היתר שירותינו כוללים עבודות ניקיון בגובה, צביעת ואיטום מבנים, עבודה בחללים מוקפים, הרחקת יונים, עבודות ריתוך, ועוד עבודות מיוחדות בגובה. כמו כן, יש לנו את היכולת לעבוד בגובה על סוגים שונים של מבנים בחיפה, כולל מבני מגורים, מסחר ותעשיה כדוגמת בנייני משרדים, מפעלים, מבני ציבור ומרכזי מסחר. זאת בנוסף לעבודה בגובה על תרנים, אנטנות, עמודי תקשורת וחשמל, סילו, מכלים ועוד.

חברתנו גם מעבירה הדרכות בטיחות ויש למנהליה ניסיון של מעל חמש עשרה שנים בתחום, ומאות מדריכי בטיחות שהוכשרו על ידינו בתחומי בטיחות, עבודה בגובה, חילוץ ועוד.

 

הזמנת עבודות גובה בחיפה

 להזמנת עבודות גובה בחיפה ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם אדרנלין בטלפונים 3433242- 050 ו- 9592556- 04 א במייל kobixs@gmail.com.