עבודות סנפלינג במרכז

מהם היתרונות של עבודות סנפלינג במרכז

נדרשים לבצע עבודות סנפלינג במרכז? מחפשים אחר חברה מקצועית ומומלצת? כדאי שתכירו את חברת אדרנלין המספקת פתרונות בטוחים, יעילים ומתקדמים למגוון סוגים של  עבודות בגובה באמצעות סנפלינג.

למה לבחור בסנפלינג?

עבודות סנפלינג במרכז כפי שאנו הפכו בעשור האחרונות למבוקשות בגין מספר יתרונות בולטים:

– נגישות-  עבודה עם סנפלינג מגלה רמה גבוהה של גמישות ונגישות גם למקומות בגובה שקשה להגיע אליהם באמצעים אחרים.

– יעילות- עבודות בגובה בסנפלינג חוסכות זמן ובכסף לעומת אמצעים נוספים כמו בניית פיגומים.

– מגון סוגי עבודות – סנפלינג מאפשר לבצע קשת רחבה של סוגי עבודות בגובה, לרבות עבודות איטום, צביעה, ניקיון, עבודה בחללים מוקפים, עבודות ריתוך, הרחקת יונים ועוד עבודות מיוחדות נוספות.

– מגוון סוגי מבנים- יש לנו את היכולת, הידע והכלים לבצע עבודות סנפלינג בגובה בסוגים שונים של מבנים, לרבות בניינים גבוהים ורבי קומות, מבני מגורים, מסחר ותעשייה, מנופים, אנטנות, מיכלים, עמודי תקשורת וחשמל, בתים פרטיים ועוד.

– בטיחות- העבודות מבוצעות על ידינו ברמה גבוהה ביותר של בטיחות בהתאם לכל דרישות החוק והתקן ובאישור משרד העבודה.

 

למה לבחור בנו?

בחירה בחברתנו לביצוע עבודות סנפלינג במרכז תעניק לכם גורם מקצועי ומנוסה הפועל בתחום עוד משנת 1994. את החברה הקים ומנהל קובי בן חמו, בעל ניסיון עשיר בתחום והסמכה של משרד העבודה לעבוד כמנהל מקצועי בתחומי מבנה וחללים מוקפים, גולשי מעטפת ועבודות גובה בתרנים. כמו כן קובי מוסמך כמדריך בכיר עבור עבודות בגובה וכמדריך ויועץ בתחום בטיחות בגובה לכוחות הביטחון.

אנו מעניקים לכל לקוח שירות מקצועי, אדיב וקשוב, עם רמה גבוהה של גמישות בלוחות זמנים, התאמה מלאה לכל צורך ומתן פתרונות יעילים לכל בעיה. מאחורי החברה שורה ארוכה של לקוחות ממליצים, כדוגמת חברת תנובה, סלקום, קבוצת בזן, פלאפון, אורנג' ועוד.

 

הזמנת שירותי סנפלינג במרכז

להזמנת עבודות סנפלינג במרכז ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם אדרנלין בטלפונים 3433242- 050 ו- 9592556- 04 או במייל kobixs@gmail.com.