עבודות סנפלינג בצפון

מגוון סוגי עבודות סנפלינג בצפון

חברת אדרנלין הוותיקה והמוערכת בענף העבודות בגובה, מציעה ללקוחותיה העסקיים, המוסדיים והפרטיים מגוון סוגי עבודות סנפלינג בצפון. לחברה יכולת לספק פתרונות יעילים ובטוחים לצרכים שונים של עבודות בגובה, בכל רמת קושי ומורכבות. בין היתר בחברה מבצעים בצפון עבודות צביעה בסנפלינג, עבודות איטום, עבודות ריתוך בגובה, עבודות ניקיון בגובה, עבודה בחללים היקפיים, הרחקת יונים ועוד.

– עבודות איטום בסנפלינג- עבודות סנפלינג בצפון שחברתנו מספקת כוללות עבודות איטום של מרפסות, קירות חיצוניים, קירות פנימיים, גגות קלים וחלונות. עבודות אלו נועדו לאטום את המבנה ולמנוע חדירת מים, למשל על ידי איטום סדקים ותפרי בניה, חיזוק של אריחים, שיקום בטון וכדומה. בעבודות עצמן אנו עושים שימוש בחומרי איטום איכותיים ומתקדמים כדוגמת סילרים שקופים, ממברנות אטומות, חיפוי גמיש ועוד.

– עבודת צביעה בסנפלינג- אנו גם מבצעים בגובה עבודות צביעה של משטחים שונים לרבות צביעת קירות ומתכות. כל עבודת צביעה מותאמת למשטח שעליו היא תבוצע והתנאים מולם היא נדרשת להתמודד, וזאת בעזרת צבעים איכותיים והליכי צביעה מסודרים ושלמים.

– עבודות ריתוך- אנו מבצעים עבודות ריתוך וקונסטרוקציה בגובה בעזרת צוות מיומן, מוסמך לסוג זה של עבודות, בעל יכולות להתמודד עם כל סוג של משימת ריתוך בכל רמת מורכבות, בין אם מדובר בריתוך מוצקים או ריתוך בהתכה, וכן ריתוכים מתחת למים או בגובה הקרקע. לעבודות אלו הצוות מצויד בכל אמצעי בטיחות נדרש לעבודה בסביבה חמה, ויש לו ויכולות וכלים לביצוע פרויקטים גדולים במיוחד.

– הרחקת יונים- לחברתנו יש רישיון של מדביר מוסמך ולכן ביכולתנו לספק גם פתרונות נאותים לבעיית יונים במבנים על ידי הרחקתם באמצעים ידידותיים לסביבה כמו רשתות. עבודות אלו מסופקות עם אחריות של חמש שנים.

– חללים מוקפים- אנו גם מורשים ומנוסים בעבודות סנפלינג בחללים מוקפים סגורים באופן חלקי או מלא.

– שירותים נוספים- חברתנו מספקת שירותים נוספים לעבודה בגובה בצפון, החל מעבודות ניקיון בגובה ועד הדרכות לעבודה בגובה.

 

הזמנת שירותי סנפלינג בצפון

להזמנת עבודות סנפלינג בצפון ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר של חברתנו או צרו קשר עם אדרנלין בטלפונים 3433242- 050 ו- 9592556- 04 א במייל kobixs@gmail.com.